Tillbaka - Nästan

11.05.2020

Hej alla potentiella massagekunder!

Jag kan med glädje meddela att verksamheten äntligen börjar vakna åter efter en nästan fyra månader lång och FANTASTISK föräldraledighet. Jag har även lyckats förflytta verksamheten till mitt nya hem i vackra Gröndal (se ny adress under KONTAKT) och ser fram emot alla kommande massagesessioner som kommer avnjutas här. 

En tråkigare nyhet är att jag inte kommer ta emot kunder i mitt hem på ett tag till på grund av det rådande coronaviruset för att göra det lilla jag kan för att förhindra spridningen. 

Där emot finns det en mängd saker du kan göra för att hålla kroppen i trim i dessa tider. Klicka gärna på KONTAKT och skicka ett meddelande till mig så tar jag gärna upp kontakt och ger dig tips på hur du kan stretcha eller stärka muskler för att lindra olika typer av muskelsmärtor.
Jag ska även försöka vara duktig och lägga upp allmänna tips här och i Facebook-gruppen.

Hoppas vi hörs - och ses efter det när omständigheterna tillåter.

Ta hand om dig,

Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång